Je tovar zabalený diskrétne?
Dbáme na súkromie a diskrétnosť všetkých našich zákazníkov. Preto je každá zásielka diskrétne zabalená a neobsahuje žiadne lepenky alebo štítky s názvom produktu. Dorazí vám kartónová krabica s čistou lepiacou páskou bez potlačí. Nikto nespozná, čo je vo vnútri.
Kedy obdržím svoju objednávku?
Každý pracovný deň prebieha expedície tovaru. Ak objednáte v pracovný deň do 12:30, obdržíte svoju zásielku už zajtra (platí pri výbere výdajného miesta Zásielkovňa). U dopravcov prebieha doručenie tiež spravidla hneď na druhý pracovný deň, maximálne do 48 hodín.
Môžem si vyzdvihnúť tovar v Bratislave osobne?
Nedisponujeme vlastnú kamennú predajňou v Bratislave, ale spolupracujeme s výdajnými miestami Zásielkovňa, kde vám dokážeme zásielku pripraviť do druhého pracovného dňa.
Koľko stojí poštovné a balné?
Viac informácií sa dozviete na stránke Doprava a platba.
Aké je presné zloženie výrobku?
Celé zloženie, vr. zastúpenie jednotlivých aktívnych látok, je k dispozícii v detaile produktu.
Ako maximalizovať účinnosť výrobku?
Naučte vaše telo prijímať a maximalizovať vstrebateľnosť aktívnych látok. Užívajte v prvom mesiaci 2 kapsuly denne, aby sa aktívne látky dokázali naučiť vstrebávať do tela v čo najvyššej miere. Tým sa zvýši účinnosť PREDATORUS®. Následne sa užívajú 1-2 kapsuly denne alebo 2 kapsuly pred akciou. Zloženie je uspôsobené tak, že je možné užívať dlhodobo bez nutnosti pauzy.
Zasielate tovar aj do Česka?
Áno, zasielame. Česká verzia webu je k dispozícii na adrese www.predatorus.cz.
Aká je trvanlivosť?
Trvanlivosť výrobku je vždy minimálne 12 mesiacov, spravidla 1,5 roka.
Aké sú rozmery tovaru?
Záleží na počte objednaných kusov, ale spravidla sa jedná o menší škatuľku, ktorú dáte ľahko do tašky alebo vezmete v jednej ruke. Váhovo nebude ťažšie ako pol kilogramu. 🙂
Môžem si vybrať dopravca?
Áno, zaiste. Na výber máte hneď ze 2 možností. Buď zvolíte jednu z tisíc výdajných miest Zásielkovňa, alebo si necháte balíček poslať priamo na vašu adresu GLS kuriérom. Vyberte si dopravca, ktorý Vám bude vyhovovať.
Dorazilo mi iný tovar alebo časť objednávky chýba. Ako to riešiť?
Napíšte nám prosím na obchod@predatorus.sk a všetko spoločne vyriešime.
Môžem do už vytvorenej objednávky ešte pridať ďalší tovar?
Áno, môžete. Je ale potrebné včas napísať na obchod@predatorus.sk alebo zavolať.